DumpStats voor Gouis van Laal

2,382 +2945 -563

Kudos

#23063 (Top 7.2166%)

Kudos/dag 1.74
Kudos/reaguursel 12.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 464
Minste kudos op 1 reaguursel -97

189

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.2
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-09-2022
Eerste reactie op 26-09-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-11 15:22:46 op Rob houdt van vlees
Gaaf landje dat Belarus.

Doodstraf
Belarus is het enige land in Europa dat nog de doodstraf oplegt én uitvoert. Officiële informatie over het aantal opgelegde doodstraffen en executies in Belarus is niet beschikbaar. Doodstrafprocessen vinden meestal plaats achter gesloten deuren. In Amnesty's jaarlijkse doodstrafrapport staat dat in 2019 ten minste twee mensen werden geëxecuteerd en zeker drie mensen ter dood veroordeeld werden. Bij doodstrafprocessen is het niet ongebruikelijk dat vooraf al van de schuld van de beklaagde uitgegaan wordt. Ook worden verdachten soms gemarteld om ze tot een bekentenis te dwingen. Voor terdoodveroordeelden is er vaak nauwelijks een mogelijkheid om tegen de uitspraak in beroep te gaan.

Terdoodveroordeelden horen pas enkele minuten van tevoren wanneer zij ter dood worden gebracht. Deze onzekerheid geldt ook voor hun familie: die wordt vaak pas achteraf op de hoogte gesteld. Ze krijgen ook niet te horen waar het lichaam begraven ligt en kunnen dus geen afscheid nemen en ook geen begrafenis organiseren.

Volgens mensenrechtenorganisatie Viasna werden de afgelopen twintig jaar meer dan 400 mensen geëxecuteerd.
https://www.amnesty.nl/landen/...

0 kudos 2026-05-26 00:28:08 op Alles kan stuk
@rawa | 25-05-26 | 20:32: Bloe mens tuk

4 kudos 2026-05-03 21:01:18 op Liv heeft buiten de deur geneuqd
@BopBopBop | 03-05-26 | 14:49:
Goedendag, AIVD hier. U bent geselecteerd voor de pygopaten-afdeling.

0 kudos 2026-03-27 15:38:54 op Mag ik u rijden?
@Niebang | 27-03-26 | 09:59: Kinderhand is gauw gevuld

12 kudos 2026-02-28 21:33:25 op Gaat weer lekker los op het voetbalveld
Kwestie van tijd totdat er weer iemand doodgeslagen wordt op het voetbalveld en dan staan de politici weer vooraan om een graantje mee te pikken.

0 kudos 2026-02-18 19:59:15 op Gertje over K3 en VI
Ik ben het zeker met je eens. Het is alleen zo jammer dat hij tijdens de uitzendingen van VI in een soort van officier van justitie veranderd als hij iemand serieus wil interviewen.

153 kudos 2026-01-29 17:00:44 op Waarom noemt u uw eigen fractiemedewerkers kankerhonden?
Ondanks dat het een linkse rakker is, kan ik de filmpjes van Left Laser best waarderen. Soms vooringenomen, maar durft wel onderwerpen aan de tand te voelen die de mainstream niet doet.

Geef deze knul en een Bender maar de centen die Rutger en Weesie in hun zak steken

21 kudos 2025-12-07 13:37:58 op Spopo krijgt rochel in gezicht
6 van de laatste 7 ministers van justitie waren VVD'ers.
In verkiezingstijd roepen meer Blauw op straat maar in de praktijk maar blijven snijden in het justitie-apparaat

-15 kudos 2025-11-25 21:43:44 op Toyota Yaris omploft
Misschien even de sleutel eruit halen, domme kudt.

97 kudos 2025-10-27 17:07:26 op Partijcongres tegen de burger
'Je bek houden moet weer lonen'
Is zo gek nog niet. Iedereen vindt ergens tegenwoordig iets van. Doe gewoon je ding, leid je eigen leven en laat je toch niet opnaaien om al die non-problemen.
Mand.

10 kudos 2025-09-18 16:03:02 op Wilders disst Timmermans
@Proleet140bpm | 18-09-25 | 15:17:
Misschien heb ik het mis hoor, maar als je 2 keer de stekker uit een kabinet trekt, dan krijg je niks meer klaar natuurlijk

0 kudos 2025-09-18 15:06:13 op Polarisatie in Vathorst
@Amstelveen | 18-09-25 | 10:12:
Voorthuizen, Barneveld, Spakenburg, Soest,
Ja die zijn er nog zeker in de omgeving van Amersfoort.

5 kudos 2025-09-13 18:07:11 op Het zonnetje schijnt
Gezien de politie inzet is dit het enige veilige stukje in Den Haag......

0 kudos 2025-09-01 16:14:03 op Vriendin goedemorgen wensen
Hé, Loosecanon is weer terug. Had je een ban? We hebben je echt gemist man, hadden al bijna een zoekactie opgestart.

20 kudos 2025-05-17 13:05:17 op Past wel
Ruik eens aan mijn vinger, Ger

-19 kudos 2025-03-28 11:27:58 op Held houdt messentrekker aan Amsterdam
In het filmpje van gisteren werd de getinte meneer in het donkere shirt weer voor alles en nog wat uitgemaakt onder het mom van the usual suspect en het volk wat zich altijd ermee bemoeit.

In dit filmpje is te zien dat getint-meneer een zwart oortje in zijn oor heeft. In het filmpje van gisteren zie je dat er een 'V'tje op zijn borst staat. Dit is dus duidelijk een beveiliger geweest die erbij stond ter ondersteuning.

Mand.

3 kudos 2024-11-18 11:13:14 op De tinderpiet
Dit is gewoon de Sekspiet natuurlijk

1 kudos 2024-11-08 14:37:41 op Spoor overgang bij Echteld liep een beetje vast…
Omdat we, vaak met verkeersregels er vanuit gaan dat mensen een beetje dom zijn. Door overal dezelfde regels te hanteren houd je duidelijk. Als mensen zelf regels gaan bedenken krijg je rare dingen in het verkeer. Mand.

4 kudos 2024-09-12 22:08:10 op Shakenbabysyndroom
Waarschijnlijk in zijn loods, waar hij criminelen spullen laten stallen totdat ze 'afgekoeld' zijn.

8 kudos 2024-09-12 21:21:43 op Shakenbabysyndroom
Zou het dan toch zo zijn dat van Schultenbräu je tanden uitvallen?